mina älskade.

underbara dag, jag älskar dessa barn så jag spricker.
har haft två timmar med bara philippa idag, vi kilade till lekparken, åt kakor och sen blev jag otroligt snygg.
vi plockade fram pennor som man målar med på huden, så hon har målat mina fötter i alla världens färger, samt alla naglar! efter det gick jag och phhiiilli och hämtade Gracie (hon har varit hos dagmamman två timmar, som är Juletta, Cathys bästa vän typ) - mest bara för att dom ska lära sig och göra saker utan varandra, påvägen dit mötte vi en katt  "hi, i'm pippa" - "oh sweetiepie, i dont think the cat understand what you're saying."

plockade upp min andra hälft hos Juletta och vi begav oss hemåt.
Gracie kom upp till mig alldeles nyss, och slängde sig i min famn ... jag började undra vad som hände?
"I've missed you, dont go again" - alan frågade igår om hon var lycklig nu och svaret var "I'm very happy"

nu ska vi ha 5 veckor av otroligt mycket mys, och lek för sen syns vi nog inte förens till sommaren!
en annan grej: jag får min säng idag, min säng, mitt rum, min tv, mitt badrum  - wiihoooo.
(har beställt hem en serie också, som blev skickat idag, så hoppas den kommer tidigt nu i veckan)



detta var i början på april - så varmt och gott det var dåååådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback