Flight back home! - november 2nd.

Har ännu mer nyheter för er.
har bokat mitt flyg hem,
var ooooootroligt billigt, så tänkte det var lika bra och passa på så det inte höjs.
den 2 november kommer jag hem (och denna gången är det t.om den 2 november)
men sent, landar runt halv 9 på kvällen, så ta första bästa tåg över till Kristianstad, så får någon plocka upp mig där?
då blekinge vägra ha åtminstone ETT natttåg. - och ja, halv 9 är alldeles för sent för dom.

först var tanken jag skulle åka hem den 4, sen den 3 - men de hade alla dåliga tider och dåliga priser typ.
så den 2a fick det blir, var alldeles för lat för att gå in till cathy och fråga om det, så jag skrev på skype - haha!
och efter 0,01 sekunder hör jag hennes springandes från sitt rum till mitt och sticker in huvudet och säger "YYESSSS"

och nu bor jag i mitt rum igen, med tv, eget badrum, skönaste sängen och allt är fint.
imorgon jobbar jag igen som vanligt - det känns så fint och vara här, samtidigt som det känns som att jag tog ett steg tillbaka i livet? med att ha flyttat till eget i karlskrona, till att ta hand om andra typ.
nu är det ju inte vilka "andra" som helst, utan min extrafamilj, men jag vill ändå ha mitt egna.

Kommentarer
Postat av: Martina

helluu hows england? :) har du fått hem papprerna att du är antagen av skolan än?

2011-09-20 @ 16:43:40
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback