Exeter!

Dagen har varit superfin - en heldag i Exeter med Briitta, Sanna och Sofia (alla svenskar)
och det var så skönt och känna att det är helg, för hela vintern och våren så har ju jag spenderat de mesta helgerna med familjen (vilket är suveränt det med) - men att komma ut och träffa lite folk, gör så att helgen känns mer helgig.
trevliga hela bunten, hittade mig ett linne och annat småskit för den delen också.

Alan plockade upp mig en station innan mig för att hämta thaimat, det var 40 min väntetid, vi gå till indiska-resturangen, det var 40 min väntetid, så det sluta med att vi får köra tillbaka till Axminster.

Jag: oh alan, you didnt think this trough, did you?
alan: NOOO!! i know, this sucks !!! 

Jag: I mixed up crisps with chips at the resturant !!
Alan: hahah malin's an idiot!!
Jag: OMG! you are so boring, cant handle this anymore.
Alan: WHAAT??!!

och när vi kommer hem - så har ju vi fått hem sjukt mycket godis, jag och alan slogs om EN kartong choklad.
så jag tog tre bitar, och Alan springer iväg med denna satans kartongen och GÖMMER DEN?
jag springer ju såklart efter, och se honom ta bilnycklarna.


Jag: are you serious, you are like 6 years old? 
Alan: WHY DO YOU NEED ALL THIS?!!
Jag: WHY on earth cathy did you married this 6 yeard old boy??!!
Cathy: are people going to run out 4 o'clock in the morning and looking for this box??!!
Jag: asshole!!

- så det var hela min dag, med fina konversationer, fina människor, men nu väntar en GOD natt sömn med pretty little liars - det suger att ha gått i skor hela dagen, sängen är min bästavän just nu, och att jag har enFETA sovmorgonar hela jävla veckan, LIFES GOOOOD !!



hann inte med en bild på alla, men det får absolut blir en annan gång det! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback