26/9.

imorgon jobbar jag två timmar, på onsdag/torsdag 0 timmar.
på fredag kanske 1 timme. - lifes good or boring?

Jag: (springer till cathys rum) - nu du jävlar får du komma in i mitt rum och ta en spindel.
Cathy: oooooh okey! vi bör ta den och lägga den i en låda till tjejerna imorgon? (dom älskar spindlar)
Jag: nej för fan döda den !!!
Cathy: nu försvann den !! fan, flytta din tv ...

(vi flyttar min tv, och tydligen har cathy spindlen i handen och jag tror hon fortfarande letar efter den)

Cathy: kan du öppna ditt fönster??????!!!! 
Jag: jap! (väntar tills hon fångar spindlen)
Cathy: nu, vore JÄTTE bra ... men ta din tid !!!
Jag: JAHAAAAA!!! du har den i din hand??!! waaaah.

såg precis på datumet att jag fyller år om 4 månader - gaaalet, galet, galet.
känns som igår jag var i thailand och firade min 20årsdag, min 21årsdag kommer troligtvis firas i USA.
men ska man fylla 21 någonstans så är det ju faktiskt dääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback