We're ready for christmas.

vi har befunnit oss inne i Exeter hela dagen - shoppat som tokingar och sprungit runt och flummat det mesta.
jag har köpt mig en snygg höstjacka, koftor, serier, annat mys och en present till mammsen!

ikväll blir det chill med mycket filmer, SOVA ut imorgon, för sen börjas vår helg.
är rädd för att kidsen vakna typ 6 på söndag eller något, godemin jävla gud.
hoppas dom sover till 8 eller nåt, men vi har iallafall många planer, så dom ska nog vara sysselsatta!


en jävligt dålig bild på min jacka/kavaj* - ja vad man nu vill kalla det, den är förövrigt blå, inte svart.

på måndag är jag ledig också (nästintill) - så blir nog lunch med Briitta inne i Exeter, super mys!
veckan efter = min sista vecka, och samma vecka som nya aupairen kommer - så är det höstlov.
alltså blir det normal jobb för mig, fyfan! är ju van vid att jobba vääääldigt lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback