London - Bristol - Manchester, I miss.

att vara aupair under månaderna innan sommaren var så himla fina.
jag mötte så otroligt mycket fint folk, jag spenderade mycket tid i London och fotbollsmatcher.
jag träffade Matilda som då bodde i London, som jag sedan åkt till Siesta med, spenderat dagar i Ängelholm/Helsingborg och kommer åka till Santa Barbara med, och nästa vecka kommer hon hit.
- men nästan alla dom man mött har åkt hem under sommaren, och nya kom när hösten började närma sig.

Jag älskar att det bor lite folk här omkring nu, jag är glad att jag har funnit alla dessa nya här omkring.
men jag saknar att planera helgtripper till London, till Bristol, till Manchester and so on, planera dagar med Maria.





London - utgång, mat, turistat runt och skämt ut oss.
vi åkte till Bristol - fina bristol.

miss those days! - men samtidigt är varje helg inplanerad här också (de tre jag har kvar).
och jag gillar de människor jag träffat här - jag saknar nog bara min fotboll.
-
men också jävligt trött på aupairandet, jag vill starta "mitt" liv nu.
men de kommer, i know, inte många dagar kvar - men tröttsamt är det!

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag saknar också allt det där för shit vad kul vi hade. Ska bli så kul att komma över samt att komma iväg till SB och uppleva mycket mer kul :D

2011-10-03 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback