Never again - an aupair.

här sitter jag, återigen i ett tomt rum.
har flyttat över det mesta till gästrummet och ska nu förbereda mig för sista natten i den här sängen, troligtvis för evigt - kommer ju bara på besök igen och då blir det väl den hårda gästsängen! lovely.
- imorgon ha jag en otroligt lång sovmorgon, väl behövligt.

så imorgon är jag inte aupair längre, Hannah kommer på eftermiddagen. - Woohoo.
vi kommer ha Halloween fest på kvällen, jag är ett skelett tydligen.
(angående rubriken: så ha jag min extra familj här, som jag tycker oooom, men aldrig mer)

helgen är spikad - blir collegefest med de brudar vi hittade förra helgen i Exeter, och utgång på det.
Jag, Briitta och Hannah kommer ta in på hotell, och så festa vi hela natta lång, It's Haalllooowweeeen!













alla bilder ovan är ifrån i somras, utom den sista, som är från 2007 ... varför växte alla till utom jag? SAD.

men idag saknar jag mina män, mina fina fina fina vänner.
och som jag saknar sommaren, det var absolut den bästa sommaren någonsin! I'm not kidding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback