25 Oktober.

torsdag blir min död, eller blir den inte det, för de är sista dagen! - Wiiihhoo.
men cathy ha en intervju 7 på morgonen, så jag måste stiga upp då, hur lame?!
och sen jobba som vanligt, men vi ska göra pumpor, så det får väl blir skoj.

annars får ni inte tror att "sista dagen - wiiiohoo" betyder att JA jag kommer hem.
för gudnej, jag vill verkligen inte hem, det ska bli "kul" att kunna sätta igång med visumet och så.
och planera små tripper till skåne och stockholm, and thats it, men jag kommer dö i blekinge.
två månader utan att ha ett skit och göra, magen bara vänder sig.
hur kan folk gå arbetslösa så länge? jag bli rastlös efter 1 vecka. - ifs nolifers men ändå.

men vet ni en smart idé jag fick.
min största dröm ever, ever, ever
- (förutom att se PL-match som redan är gjord och åka till australien)
är att se förhäxad-huset! jag ÄLSKAR förhäxad, förhäxad är mitt liv.
och även om serien är inspelad i San Francisco, så ligger huset i L.A .. och jag har gatan och allting!
så den 7 Januari, innan vi åker till Santa Barbara, så SKA jag dit, om jag så ska krypa dit.


Kommentarer
Postat av: multipurpose

Gissar att hon bor i den italienska delen av Schweiz? Jag bor i den fransktalande (västerut), ca 3h från Milano.

2011-10-25 @ 21:29:06
URL: http://multipurpose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback