summer-weekend in October.

nu börja helgen dra mot sitt slut, jag har spenderat den i Exmouth hemma hos sofia på fredagen,
ut på puben bland navypojkarna! - på lördagen blev det stranden, in till Exeter, köpa en ful "klänning/tunika?"
för att det var så satans varmt (satans varmt = as bra!)
- hem till Axminster, köpa lite saker inför tacosen.
lagom därefter kom Briitta, vi åkte hem till mig, visade runt, ungarna var nyfikna men blyga, lagade taccos.


(här åt vi frukost, när vi satt här, solade i 30grader, så insåg vi att det var Oktober)



såg på Easy A, big bang och Johan glans tour of skåne! - innan vi däckade i mitt rum med Pretty little liars.
dagen idag har bestått av lagom lång vandring i värmen, tills alla höll på att dö av svett och törst.

nu ska jag chilla ner med lite cola och ladda upp alla bilder, ska duscha, ladda ner en film just nu som alla säger är så JÄVLA bra, så ska se den, sen börja en ny vecka ... jobba nog vanligt denna veckan, min SISTA vecka helt själv med ungarna, är riktigt skönt, för jag är trött på aupair-yrket. - för om 9 dagar kommer MATILDA !!!
älskar att ha lite saker inplanderade, det gå så fort allting då, och vi har haft nedräkning på typ 25 dagar, och nu är det 9, wihiooo.





hoppas nästa helg blir lika varm och go, inte troligt, men hoppas kan man alltid!

- The mercury peaked at 30C (86F) in parts of the country yesterday, making it not only the hottest day recorded in October, but the third hottest of 2011!
- 'It cools down a bit on Monday, but temperatures will be still be well above average - around 25C (77F) in the South East.

står det i fina tidningen, och vi bor i South-east som sagt, så vädret håller i sig här ett litet tag till!
- annars, 2 Oktober, exakt en månad till Sweeeeden, 2 November.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback