one moooonth.

1 månad här i england nu - inte så att jag kolla räkningen som det var första gången när man var här.
var mest för att vi pratade om det idag, men hej en månad. känns som evigheter denna gången?

annars somnade jag som en gnu inatt - om dom nu somnar snabbare än andra vetifan?
men det låter ju fint - så jag sov BRA helt enkelt och väääldigt gott.
- idag ha vi spenderat dagen inne i Exeter med Briitta - jag hittade mig en skjorta, wiho.

imorgon är enda dagen jag jobbar - sen åker ju dock matilda på onsdag.
men fredag, lördag och söndag är friiiii - och det blir troligtvis Bristol på lördag.
min sista helg typ - en helg när Hannah kommer också, men då får man ju "dras" med henne typ.

F: jag ha köpt PS3 NU !!!!!!
Jag: NEJ?!!! hur nice är det på en skala?!!!!
F: det är ...... SJUKT NICEEEE !!!!!!!
Jag: gta??!!!!
F: ska köpa snart!! tills du kommer hem iallafall.
Jag: JAAAAAAAAAAAAAA GTA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback