Trött som en gnu.

lugn natt? - jadå, inga uppvakningar alls förens 06:50 .... NOOOOO!
dock är ju jag som jag är, så jag sov ju ingenting bara för man ligger ju på nålar halva natten.
ett öra "öppet", ett öga öppet, en fot på golvet så man är beredd på att kuta typ.

men vid 06:50 var jag för trött för att bryr mig, så dom låg och pratade med sig själva till halv 8.
thank god, rätt spännande att lyssna från baby-monitorn också, hur dom pratade med varandra.

Philippa: you are a spider.
Gracie: NO IM NOT !!!
Philippa: you you you you you.
Gracie: STOP IT !!

nu är klockan halv 9, vi har ätit frukost åtminstone och ser på tv.
ska släppa ut dom i trädgården lite nu, och sen vid 10 ska vi in till grannarna och leka av sig lite.
seeeeeeeeeeeeeen kommer cathy och alan hem! - då ska vi sova!!! - haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback