tårtdags.

Jag och Cathy ha spenderat kvällen med att göra rulltårtor täckta med massa jävla kladd och gojjs.
det började med att vi skulle göra Larver - sluta med en hund och ett spöke typ?
vi har skrattat gott åtminstone.

Jag: du jag ta en bit av denna här.
Cathy: gör så (titta inte)
Cathy: NOOOOOOOOOOOO !!! det var hundens beeeeen !! du äter mitt ben.
Jag: ojdå, försent nu.

Cathy: (skrattar åt mitt spöke)
Jag: SLUTA TITTA !!!!
Cathy: nej jag titta inte ......
Jag: din är mycket fulare.
Cathy: min skrämmer iallafall inte ihjäl ungarna.

Cathy: MAAALIN !! du har lagt hela tröjan i chokladen????
Jag: jaaaa, FAAAANN.

Jag: nej nu fan orka inte jag mer, detta duger.
Cathy: ja, det är ingen som bryr sig ändå, ungarna bryr sig bara om att äta! - ska vi spara resterna?
Jag: NEJ ÄTA DOM !!!!!!
Cathy: ameh ........ åh, jaja ät då.

Jag: jag byter musik.
Cathy: huhm.
Jag: detta är ju as tråkig musik?
Cathy: det är väl super mysigt? lugnt och skönt.
Jag: är du självmordsbenägen?
Cathy: BYT DÅ!

- det var den fredagskvällen det - heja för imorgon!
mitt mål är att överleva!



Kommentarer
Postat av: Sara

Det visste inte jag heller först, men när vi landade på Newark så stod det New York överallt, så då frågade jag en som jobbade där varför, med tanke på att Newark ligger i delstaten New Jersey :) Fick som svar att Newark tillhör New York City området när det kommer till flygplatser, så ska man till New York så landar man tydligen antingen på Newark eller som de flesta, på JFK :)

2011-10-08 @ 00:01:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

Vaa, skämtar du? haha, tyckte det stod New York överallt på Newark! Därför jag blev så konfundersam och frågade snubben på flygplatsen :) "Third biggest airport in the New York area", inte för att den kändes så stor, men :P

Jaa, jag älskar att åka till Florida! :)

2011-10-08 @ 02:45:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback