tack för idag.

vilken himmel till dag.

tog världens längsta bad, därefter dusch (kände mig fan inte ren efteråt)
och dessa engelska rör .. det blir inte varmt, man kan få ljummet vatten typ. och det håller i sig till ett halvt badkar typ, så då får man ligga där med halva kroppen utan vatten och sen blir det ju svinkallt inom loppet av 2 minuter!
VÄRDELÖST! - därefter har jag städat, rensat, tvättat två maskiner, och mellan maskinerna tog jag en timmes tupplur .... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad fint. - nu vet ni det också.

från det till Santa Monica, som tyvärr inte blir av.
min fina vän där nere har väl bestämt sig för att åka hem till Sverige istället.
trivs man inte så gör man inte, och jag om någon vet hur det känns, man ska inte vara på ett ställe man hatar!
det kan tyckas enkelt, men ha man inte vart med om det och bara flyttat 15 mil hemifrån som max, så kan man tyvärr inte yttra sig riktigt. men du kirrade 14 månader i staterna eeveeee, AWESOME !!

men en plus i kanten? när jag skaffa mitt visum är Evelina på hemmaplan, i Stockholm!!
så det blir till att ses där! wihoooooooooo.

nu ta jag en till tupplur.

Kommentarer
Postat av: eev

2011-10-26 @ 21:21:19
Postat av: evelina

Tack bästa du! Ja du om någon förstår ju hur jag känner, och tusen tack för ditt stöd tjejen, verkligen!!! Jaaaaa lätt att vi ska ses när du fixar ditt visum, aa absolut !!!!



Saknar dig MASSOR <3 <3 <3

2011-10-26 @ 21:23:31
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/
Postat av: Maria

Vadå? ska du inte till USa nu helt plötsligt?

2011-10-26 @ 21:31:08
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback