Simmärken.

huuuvvvaa - står att det är 18 grader ute, men det är så grått och trist, så det känns svinkallt.
ska hoppa in i duschen, full värme på och så får jag se om jag kommer ut därifrån.
imorgon jobbar jag inte alls, ungarna gå ju i skolan till kvart över 1, och direkt efter så åker vi till Taunton.
shoppa lite, myser runt och vid 18:00 är det bara att plocka upp Matilda !!!!!!

ikväll är det fotboll, ska försöka se matchen - om det är någon som ladda upp den på internet?

Justja, stort steg i philippas liv idag - hon fick sitt första simmärke!!!!! hon kan göra bubblor under vattnet, och flyta på ryggen i mer än 20 sekunder! och simma rakt fram (hundsim) - men cathy fråga mig om vi BÖR ger henne simmärker, för Gracie är inte på samma nivå, så hon har inte förtjänat sitt ännu?

men dom sitter ju inte ihop? det är TVÅ helt olika människor - dom råka vara tvillingar.
men dom har inga gemensamma intressen alls, och så kommer det ju alltid vara? någon kommer alltid vara bättre än den andra på nånting - ska den som är bättre inte alls för "njuta" över det? för den andra råka vara lite sämre.
jag blev typ lite arg på att hon först tänkte vänta! - men jag fick min vilja igenom, vilket inte är mer än rätt?

Gracie kommer ju säkert får det där första märket hon också någon gång.
jag hade hatat om jag haft en tvilling och aldrig fått något diplom/medalj osv, för den andra skiter i det och tycker inte det är lika intressant?

helt inlägg om just det - men finns mycket saker jag börja störa mig på just nu, det var det redan innan jag åkte.
men nu är det hela tiden typ - blir nog så när man varit med folk allt för länge antar jag!

annars kommer jag ihåg mitt första simmärke - våra var ju av hårt material åtminstone, här får man ett klistemärker typ, där det står LEVEL 1 - vi fick ju typ grodan, hajen, fenan, delfinen osv, som stod för olika steg? - var ju så mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback