planering hit och dit.

håller på och planera för livet mina två månader jag har i sveeeealand, måste hinna träffa allaallaalla.
jag MÅSTE ju upp till stockholm för visum, och då planera jag ändå att stanna där ett par dagar, är mycket folk att träffa där uppe samtidigt - måste till strängnäs där kosken bor nu för tiden! 

jag måste upp till Falköping till Ludvig - åtminstone där omkring.
ludvig är världens finaste som jag träffade i USA.
och så måste jag träffa Annie, som inte bor så super långt ifrån - väääxjö.

annie träffade jag också i USA.

måste ner till Malmö och träffa både Derry och Jakob.
- blir många resor nu känner jag! - men detta är prio, så får vi se vad man hinner efter de.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!



Skulle inte du kunna skriva ett inlägg och berätta lite om vad college i USA kommer kosta, gärna del för del. t ex terminsavgift, uppehälle, fickpengar osv! Skulle vara roligt att veta ungefär var det hamnar, älskar också att resa och kan ju bli så att man själv också vill studera utomlands i framtiden.



Tack :-)

2011-10-07 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback