Mission completed.

jag fick ett uppdrag idag - att rensa skafferiet.
chill tänker ni, men här är det inget vanligt svenskt skafferi, utan typ en Walk-in-closet.
så man kan gå in, gå runt där inne bland hyllor och leta.

Mission 1:
ta ut allt JÄVLA skit som fanns.
Mission 2: rensa allt som inte var ifrån igår direkt. - mat från 2008 duger, eller?
Mission 3: städa varenda jävla hylla.
Mission 4: skrika lite, för det kryper djur tamigfan överallt på hyllorna.
Mission 5: DÖDA djuren med en sopborste. (jag slog sönder dom med sopborsten)
Mission 6: skrubba, skrubba, skrubbaaaa!
Mission 7: sätta tillbaka allting igen ....

det tog mig runt 3 timmar, men nu är det färdigt, det kryper djur på mig känns det som.
SÅ JAG ÄR REDO FÖR DUSCHEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback