Last workday tomorrow.

vet inte om folk fick saker om bakfoten med att jag inte ska till USA?
det är bara Santa Monica jag inte ska till den 6-7 Januari :) vi kommer istället ta in på hotell, och åka till Santa barbara dagen efter istället, då vi landar på kvällen i Los angeles.

- imorgon kommer jag jobbar hur mycket som helst, men det blir också min sista dag här.
så jag ska verkligen försöka tänka positivt nu, detta är trots allt min sista tid på otroligt länge.
annars ha jag alltid kommit tillbaka, men nu gör jag inte det ... inte på ett bra tag åtminstone.
jag försöker planera min helg så gott som möjligt, samtidigt som jag ska försöka visa Hannah runt så mycket som möjligt, så vill jag ju leva lite med mina vänner också samtidigt.

men om en vecka har jag landat, befinner mig väl på tåget någonstans i skåne, förhoppningsvis iaf (?)

och vill ni fortsätta läsa om den engelska landsbyggnaden och ett jävligt så mycket mer hektiskt liv än vad jag lever så kan ni kila in på Briittas blogg.http://briittas.blogspot.com/
- i will miss you dude! och stå inte ut med för mycket skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback