Last day with Matilda.

tisdag - den drygaste dagen på veckan?
det fina med denna veckan är att jag är ledig på fredag, så i mitt huvud kan jag låtsas det är Onsdag.
GUU VAA FINT!

nu ska vi åka och simma, som alla tisdagar - blir ju bara nästa tisdag med, sen är Hannah här, och då får hon åka med den tisdagen om två veckor - för då ska jag packa och härja runt istället tänkte jag mig.

mamma, jag tänkte vi kunde skypa vid 7 din tid? - och ha med kladdkakereceptet då, för jag måste skriva ner det - SÅ 7 it is!!

matildas sista dag, imorgon lämna hon oss, tidigt för den delen också.
och om exakt två veckor är det jag som sätter mig på det tåget, och lämnar England bakom mig för ett bra tag åtminstone! - jag kommer saknar ihjäl mig efter England, loooveee yooou eeenglaannnd! men jisssssses vad jag är redo för nya äventyr.

miss my honeeyybunnyyy in sweden as well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback