Kärlek.



vad kan vara finare än en typ 2-3åring som kommer ihåg sin pappa, som redan varit borta halva hennes liv.
filmen säger nästan allt, hennes känslor - och jag älskar sånahär filmer när soldater kommer hem för att överraska ens familj.

det är måndag, min helg kan kaaanske börja på onsdagkväll.
om det går, så åker jag till Briitta på torsdag och stanna till fredag.
hade varit så fantastiskt fint ifall det går, hoppas verkligen det! - annars får jag planera helgen lite nu.
ska träffa Matilda och Melanie åtminstone - måste planera saker nu hela tiden, så man ha lite av allt att se fram emot.
lite färg har man la fått till?


Briitta och jag.

lite bilder från helgen med sofias kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback