GALEN !!

se positivt sin sista dag var det ja.
ungarna är så rastlösa att jag kan döda dom, inte bättre när det PISSA ner från himlen och åska.
bråkat som fan har dom gjort och inte lyssnat, tillslut blev jag galen.

Jag: if you do that one more time, I will trough you out from that fucking window.
philippa: trough me out then !!!!

jag hade väl hoppat på en bättre respond kanske än den där .... dom kan glömma kakor idag iallafall.
fick ju gå upp 06:45 idag för att passa ungarna i bara 30-40 minuter, Cathy hade någon telefonintervju med någon fan i Qatar, så fick ju offra mig, men flög till sängs direkt efter, BUT AS YOU KNOW - när jag vet att jag ska upp tidigt så somna inte jag, det är heeeelt omöjligt - psykhuvud! 

- jag hoppas på helgens planer gå igenom, hade varit F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T.
last night in my bed .... ohoo.

Kommentarer
Postat av: marie

ofta du svor hahahah`?

2011-10-27 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback