Friday baby!

Fredag - bruka vara skönt ... känns mer hektiskt än annars dock.
sitter i gästrummet nu, Lisa (städerskan) är och städa i mitt rum ... men det känns ok.
jag är redo för Hannah, hon är super trevlig och gooood i hope the kids love her.

jag ska hjälpa till och "jobba" lite senare, innan Halloween-festen ikväll.
antagligen är Hannah här, så hon lär väl hjälpa till typ, jag hoppas hon är här med 4-tåget (!!!!)

tesco ha varit här (matleveransen) wiho - mina bagels har kommit.
och det är klarblå himmel, hoppas på en liten bättre dag än igår.
lör-sön kan ju inte annat än att gå fint. ....

kör ett litet inlägg senare när Hannah är här och efter halloween-festen.
så får vi se om vi dött eller inte (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback