då kör vi.

sov inte alls bra i denna sängen, fyfan!
tur man inte sover i den inatt, och så blir det bara 3 nätter sen - måtte jag överleva!

mamma, du verka dissa mig på skype - blev det för mycket igår eller? ;)
ringer dig imorgon eftermiddag/kväll istället (y)


ätit mig en stadig frukost, slängt i mig oboy, känner mig lite krasslig i halsen (bra(?)
vi hade väl tänkt åka in om 1-2 timmar till Exeter, checka in hotellet, springa runt.
måste hitta någon jävla kostym, ska möta upp en av de andra brudarna vi hittade förra helgen där inne nu runt 2.
alla är i stort behov av olika kostymer!

hoppas bara på att regnet inte öser ner snart .. ser inte ljust ut.
nåväl - nu taggar vi för halloweeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback