a new week is coming up.

flera nätter sen jag kom hit, har jag drömt i drömmen att jag varit så trött att jag inte ens kan öppna ögonen.
vet inte hur många gånger jag drömt det nu? både i fredags och inatt nämligen. - någon annan som haft de så?
för jag vakna upp lika trött som när jag la mig typ.

men eftersom skolan börja från och med imorgon, och cathy sa att hon oftast ta dom och hämta dom.
så betyder det att sovmorgon till 12-13 varje dag (utom tisdagar, för då gå dom inte i skolan) - och onsdagar går dom ännu längre, så imorgon ska jag sova åtav bara fan! och sover jag inte, så ska jag ligga kvar i sängen i evigheter.

på onsdag som sagt kommer Matilda - med en resväska full med svenska saker.
chocklad, Jäst, vaniljsocker, pärlsocker (låter det som vi ska göra bullar?) TROR JAG DET!

ni vet att på lördag-söndag är mardrömshelgen.
anledningen till att matilda kommer just nu, är att jag ska passa barnen från 13:00 på lördag, till 13:00 på söndag! - det är ju skrivet i sten att det kommer klanta sig! men bara vi hitta på MYCKET kul, så ska de kanske gå, men inga stora förhoppningar här inte, speciellt inte läggdags. - men är så glad att matilda är här, för då ta jag en till med mig i graven! (: - men jag/vi är lediga på fredag, så ska visa henne allt man behöver se, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback