13 Oktober!

ni som känner mig, vet ju att jag äter så mycket bullar tills jag får ont i magen.
jag har snart ätit en hel påse nu, bara vräker i mig! och fy så goda dom blev för den delen!

har ätit middag på Old In nyss, lite skum middag, men det dög såklart.
mysigt och komma ut lite, imorgon ska vi in till Exeter, vetifan när men blir nog bra.
det är GALET varmt ute, säkert 20 grader (klockan är 21:00) och matilda som kom från kyliga sverige, kan inte förstår hur varmt det är - SKÖNT, håll värmen <3

Jag:
Jaha, ska du laga mat med?
Briitta: ah.
Briitta: va?
Briitta: eller va?
Briitta: haha?
Jag: WHAT?
Briitta: Ja? jag ska laga mat med imorgon?
Jag: ja? men varför skrev du va för?
Briitta: vet inte ... blev förvirrat där nu.

- förstår inte ens hur vi kan få ihop en konversation.

gud så trött jag blev nu! - lite sömn och film vore väl på sin plats!!
bilder kommer imorgon, PROMISE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback