Stockholm den 30 November - YEAJJJ!

jag blev bönhörd ... kanske?

Karl skickade sms 10 imorsse, tänkte inte ens läsa smset först, så trött var jag.
men jag hade bett han igår att skicka diiiirreeekt han vart inne på hemsidan.
smset löd "DET FINNS TIDER I NOVEMBER !!!!!!!"

ni kan ju gissa om jag fick raket i röven - flög in på datorn och bokade om en tid.
så istället för den 29 December, så ska jag dit 30 November! - YES!
då hinner jag få mitt visum, jag slipper stressa uppe i stockholm och mysa med alla fina vänner!

så jag åker upp den 28 November (exakt två veckor) och träffa min själsfrände, min andra bästa hälft - Emma Mohlén, som jag nu inte sätt på säkert 2-3 år.

så bor jag hos henne till jag ska till ambassaden - och därefter hoppas jag att jag kan få stalka Evelina. hon vet inte om det ännu, haha! men jag tror hon vill (a) tror även Annie är där uppe runt 30 November.
så det blir CHICAGOOO REUNIONNNNN!!! Evelina, om du läser detta, svaraaaa mig :)


så jag och Karl har bokat samma tid dessutom, 9.30 ...
känns kul att träffa honom - som också ska till sbcc, och hjälpts åt när det varit kris osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback