det går inte framåt !!!!

Lisa ringde precis och sa att TIDIGASTE datumet för ambassaden är nu 29 december?!
det är liksom en vecka innan vi dra, det är otäääckt nära!
och jag kan inte ens boka nu, för jag är hemma hos mamma, och mitt pass är i karlskrona !!
ska boka direkt jag kommer hem ikväll, kuta innanför dörren och slänga mig på min application.
och hoppas på att det fortfarande finns den 29 december, annars kommer jag inte till USA helt enkelt.

I'll let you know.  - min väg till Cali har knappast startat fint.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det verkar alltid vara en sån panik med ambassaden, i somras när vi skulle boka var tidigaste tiden två veckor innan vi skulle åka så jag fick panik att jag inte skulle hinna få hem visumet å det . Dem borde ha lite fler tider

2011-11-13 @ 19:19:13
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback