Bye England! - Will miss you!!!



Jag och Gracie på bilderna. - älskar den sista bilden av nån anledning.
och sweden rules, eller?

- jag har fortfarande inte packat, men TÄNKTE NU! klockan är trots allt tio, och det ser ut som skit här inne.
jag och cathy har haft kvällen för oss själva med min favoritmat här, och ett program från Norge/sverige (dock med brittiska människor) - typ överlevnadsprogram - som robinson fast i vintertid ... precis där Norge och sverige nästan möts, vandrade dom igenom alltihopa och bodde i snögrottor, och frös ihjäl i 15 minus? - 15 minus?!!! klara man väl fan! - Cathy var helt till sig dock, att det såg ut sådär där vi bor - tur jag har som bor i södra sverige.
programet finns redan i norge, (71 grader nord) - detta program var dock i Sverige också!

Hel jävla ala-malin-wiki fick ni där nu.

- detta vart sista uppdateringen från mig här i England!
vi syns nästa år, och glöm inte bort mig för bövlen ... gud jag kommer saknar eeeennnngland.
och ja sverige - här kommer jag, nu får ni dras med mig i 8 veckor !!!!!

för nu har vi bokat hotell i Los Angeles, woopwoop! så den 7 Januari bor jag i Santa Barbara.


PACKA NU FÖR HELVETE !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback