Back in ... yeah sweden it is.

sverige bjuder på otrevliga svenskar och ruskigt väder.
gud vad jag saknar de där trevliga britterna, som hälsa vart man än gå, som ber om ursäkt för allting, och som prata och berätta hela livet för en liten själ som mig, som skulle ge mig alla pengar i världen om jag bara sätter please framför .... dessa fina människor - varför blev sverige så JÄVLA otrevligt?
varför är alla människor så satans sura jämt? - när pratade någon med en på bussen senast, och berättade hur livet var? när sa någon "good morning, lovely day today isn't?" .... inte fan hände det igår åtminstone!

Jag ska blir trevlig! nu ska jag ut och hälsa på varenda själ - GOD MORGON!
ska räkna hur många hemska miner jag får tillbaka!

- ANYWAY - jag har åtminstone ätit lingongrova med rökt nötkött och druckit ett stort glas oboy!
det var min höjdpunkt på dagen, ska träffa min fina håkansson om ett par timmar, så livet rullar här i sur-landet.



- så välkommen hem malin - håll ut, only 8 weeks to go! (:

btw - vet inte om jag sa det, men briitta brände ju mig med locktången när vi var ute i lördags.
och ja det gjorde dö-ont, haha (du är förlåten) men det blev ju en stor vattenblåsa på örat, och den jävlen rev jag sönder i förgår, GÖR SÅ JÄVLA ONT NU! kan inte sova på den sidan heller!



Kommentarer
Postat av: Annie

Vet precis vad du menar!:O kände känslan direkt på flygplatsen när jag kom hem! Men snaaart kommer du till USA igen, din lyckost;) Välkommen hem iallafall:) Puss på dig!

2011-11-03 @ 18:23:44
Postat av: Briitta

Hahaha åååååhhhh! Du anar inte skuldkänslorna jag har! Jag är glad att du inte kommer glömma mig i första taget dock. Men förlåt igen!

2011-11-03 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback