Visum till Australien.

nu har jag ansökt för mitt visum till australien.
vet inte alls hur länge det ta innan man får svar eller nånting.
för vissa går det på samma dag, för vissa ta det ett par dagar osv.
- nu är det bara att hoppas, för blir jag nekad så kan jag ju tyvärr inte åka.
- nu i efterhand tror jag att jag klickade Yes på ett där det nog ska vara No.
- bara att dom begär att jag måste göra ett X-Ray? har väl inte jag tid med, plus att dom bad om att man skulle klicka in närmaste kontor man kunde besöka, närmaste för mig var typ Berlin eller London?
ingenting i hela skandinavien? eeeeeeeehhh! - bliiiir nog bra.




det är torsdag, jag har redan jobbat två timmar av mina fyra idag.
ska gå till posten senare och posta ett vykort till farmor, var typ 1½ månadsen jag köpte kortet.
men har inte orkat posta skiten ännu bara, ska ta mig en lång dusch, packa lite inför London.
och sen börja rensa i rummet lite .. måste boka min tågbiljett till London den 28, och ut till flygplatsen.
ska höra med alan om vad som är smidigast .. - så vad har jag kvar mina 3 sista veckor i England?

7-8 Maj - London såklart, med Maria, Matilda och Malin.
14-15 Maj - den 14 är det melodifestivalfest här i detta hus, den 15 ska vi nog upptäcka något nytt slott.
20-21-22 Maj, den 20 Maj har jag lovat sitta barnvakt på kvällen, på lördagen den 21 ska jag och Matilda till Bristol, får absolut inte missas! och den 22 så blir det nog ut på upptäcksfärd.

så det är det, sen får vi ju se när nya aupairen kommer, cathy har sagt att innan helgen ska de vara klart.
dom prata med en svensk, en tjeckisk, en fransk och en från ungern! - hon hoppades super på svensken, då det är det dom är vana vid och hon kunde stanna längst, bara att hon inte kan komma förens i mitten på Juni.
de andra kunde komma redan i Maj, but we'll seeee, we'll seeee



Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej det får inte missas, ska bli så kul att se bristol har viljat åka dit jätte länge nu så det kommer bli AWSOME! :D

2011-05-05 @ 21:44:57
URL: http://bjarebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback