chockladpudddding!

sa jag att vi gjorde chokladpudding idag?
jo det såg ut såhär ungefär, väldigt kladdigt MEN GOTT!



sen har jag kommit på ikväll att jag saknar mina killkompisar där hemma.
har pratat med dom flesta ikväll faktiskt.
det mysiga med dom är att man ta upp vänskapen precis där man "slutade" den innan alla drog iväg.
det funkar inte riktigt så med de flesta brudar, för där måste man prata 24/7 för att annars är man inte vänner längre?
jag har ett par såna vänner som jag kan ta upp kontakten med och vi behöver inte prata varje dag.
men när vi väl prata så är det som att vi inte ha varit ifrån varandra.


det ska bli fint att träffas i sommar, fotbollskvällar, båtturer osv.
och ta igen ett helt år av skitsnack, har knappt träffat varken Derry eller Jakob sen i somras.
lite korta stunder under julen, vilket är lite för tråkigt.
anton blir det lite för mycket skype med ibland! 
but i like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback