6 Maj.

fortfarande inget mail, lär ju få vänta till efter helgen nu, dååååligt!

det är fredag, och alla gillar vi väl fredagar (förutom de som jobbar helg då kanske)
själv har jag redan jobbat färdigt, iallafall med barnen, har lovat att göra en tesco-beställning dock.
så det ta väl 30-40 minuter minst, men det är rätt slappt!

Lisa var här inne i mitt rum och skulle städa (lisa är städerskan) - hon kommer två ggr i veckan.
men jag har inte tillåtit henne att städa mitt rum, bara min toalett, men nu tänkte jag det är så nära slutet, så slipper jag själv göra de, och allt är ju på fel ställe, och så tog hon sönder toalett-sitsen? haha! vem fan lyckas med sånt.
hon är sjukt rolig och trevlig, men så himla klantig! 

men ja, vi får väl se när jag skriver nästa gång, ta väl en liten update ikväll.
annars åker jag till london imorgonbitti, BITTI - alltså redan klockan 8, galet så tidigt.

men ska bli skönt att få ett litet avbrott härifrån, de behövs! absolut inte för att jag inte gilla dom, ohnej.
men man behöver komma iväg!

Cathy:
asså, de låter ju alla bra, de aupairer jag prata med.
Jag: ja men det är ju bra, du får välja nån.
Cathy: ja, men det kommer ju inte vara en till malin? finns bara en sån ...
Jag: bra eller dåligt?! ;)
Cathy: väldigt dåligt att det inte finns fler!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback