Present från fina familjen.

nu är det kväll, och jag kikade min mail och se att det är från Amazon.com och så står det
"here is a gift from Alan, Cathy, Pippa and Grace"

40 pund presentkort och en liten text från Alan:
"
Thank you so much for everything you've done - you've been brilliant! Thought you could buy a guidebook on Australia with this :)"

så himla fint, inte nog med att jag får presentkort här, utan de betalade ju faktiskt fotbollbiljetterna också!
kan jag köpa mig en guidebok, för dom vet jag har pratat om det, trodde inte dom tänkte på det sådär dock (: har precis nattat barnen, känns som man få ta vara på tiden liksom! (: fick massa kramar och snoriga-pussar! fina familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback