May 20th

och så var jobbdagen slut.
som vanligt gick de kusligt fort.
ska flyga in i duschen när som, imorgon åker jag till Bristol runt 10.
har fortfarande inte lyckats kolla upp alla tågtider, måste skriva ner dom.
byter ju tåg i Exeter nämligen!

sitter och prata med min bror, ser ut som han och johan också ska till Siesta.
Johan träffade vi båda i Thailand, tror han och hans kompisar kom 1 vecka efter jag kom.
vi hade sjukt kul ihop, och dom bor i Karlshamn, världen är så otäckt liten.


älskar den här bilden, detta var i slutet på vår resa.
och johan är fortfarande lika jävla vit!



min födelsedag i thailand på "Lilla trädet" - en svensk pub!

- älskade thailand, i will be back, sooner than you think.
det var allt för mig, vi hörs imorgonkväll med uppdatering från dagen med Maria och Matilda.

I Februari skrev jag i ett inlägg att jag har 3 drömmar att uppfylla innan jag ska dö.
den största är att se United på drömmarnas teater, Old Trafford - CHECK
den andra var att få åka och se Australien - SNART CHECK
och den tredje var att få åka till San Francisco ... det kommer hända, när vet jag inte!

mitt liv är som rena drömmen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback