Siesta it is.

Kosken skrev för livet på min skype "är du här, nu bokar jag biljetter? halå, halå"
och när jag kommer tillbaka sådär 20 minuter senare så står det "nu har du inget annat val, för vi dra till Siesta, har bokat biljetterna"

så there you go! - bara att hänga med i svängarna!
så vi åker ner den 1a, en Onsdag och sen dra vi hem den 4 Juni (lördag)

så det blir ju inte super mycket vilande, ett par dagar får jag innan det är dags att packa och dra iväg igen.
men det här blir kul, alla säger Siesta är kanon! så ska bara få tag i ett bra tält sen är det klappat och klart.
sen får vädergudarna vara på vår sida annars strejkar jag!

jag vill sova inatt!
så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback