top 3! scoooore.

sådär, Eurovisionfesten är över och dra på trisso vilken fest då?
jenny (familjens gamla aupair var med oss på skype) - det var riktigt fint.
och inte trodde väl någon att sverige skulle komma så högt upp? låg ju t.om etta ett jätte bra tag.

- jag buade när United Kingdom fick poäng, och de buade när Sverige fick poäng.
dock blev cathy as full och skrek de gångerna sverige fick höga poäng, sprang runt med svenska flaggan och var allmänt galen, skrek till jenny "IAM SLIGHLTY PISSED" - betyder att hon är jävligt full.
- det fina var såklart att sverige vann över united kingdom, och att vi kom på top3.
DOCK förstår jag inte hur i helvete italien kunde komma tvåa, men det är mycket man inte förstår i livet.

vi hade också en massa ballonger uppblåsta, helt plötsligt kommer alan med en ballong ovanför huvudet på mig, smäller den med en kniv ... aah, gissa om jag skrek! men jag ska ha revanch imorgon, jag smällde till honom på smalbenet dock, men imorgon blir det värre!!!

imorgon hoppas jag INTE att jag vakna runt 08:00 .. jag vill sova till minst 10 tiden!

Azerbaijan vann för er som inte visste och jag tycker det är LITE fel.
Azerbaijan var gjord av en svensk låtskrivare, och körerna var svenskar, varför ska man hyra in låtskrivare och danskoregrafer hela tiden? jag tycker de vore mycket roligare om en låt var HELT från det land man ska sjunga för, tex sångaren är svensk, låtskrivaren, dansarna, allt allt allt.
nu var ju både irlands, azerbaijan, romänien och finlands bidrag svenskt. - säkert många fler.
men när ska vi svenskar göra låtar till oss själva??!!! (iår räkna vi väl inte riktigt med då de gick så pass bra, men tidigare år liksom)


Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

är det bara jag som inte kan följa dig på bloglovin eller är det så för alla?:D

2011-05-15 @ 11:44:52
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv: ja okej härligt!:)

2011-05-15 @ 12:04:19
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback