sovmorgon till 1, loooove!

har fått höra att bloglovin inte uppdatera mig längre bara för jag ha lösen? - det ska fiiiixas!

Its wednesday! -
igår kom mormorn och det var inte helt fel det, åt mat och glass.
och så fick jag veta att jag ha sovmorgon till 1, det är då man uppskatta extra att hon är här (;
få jobba lite ihoptryckt i eftermiddag istället, men mormorn kommer ju vara med endel (y)

men ska hämta mig lite frukost och fixa min tvätt.
och det letas aupairer för fulla muggar, jag fick ändra om deras ansökan lite, och sen fick dom öppna upp för hela europa istället, kom in runt 30 ansökningar bara igår! - vissa ser ju knepiga ut, men några helt okej!

4 Maj 2011 - snart ta alla 92or studenten, det var ju nyss vi?
det går äckligt fort, det känns som igår vi hade vattenkrig, hade fester lite här&där, hade lådbilsrace, gick på balen och såklart tog studenten och allt vad det innerbad.! - känns som igår det var den 27 Maj då betygen var spikade! då allt var klappat och klart.
- jag saknar, jag saknar, jag saaaaaaaknar!

justja, ha lite bilder på kameran, ladda upp de i eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback