sista jobbdagen!

sista jobbdagen idag, och det ska bli så otroligt äckligt skönt.
har börjat bli så himla rastlös här nu och hur lite jag än vill hem, så vill jag ändås hem? låter hel konstigt.
är bara så sugen på att får sova så länge jag vill, stiga upp när jag vill, träffa vänner, köra bil t.om
!!! 
igår var ingen bra dag, ungarna var otroligt gnälliga, men jag hoppas vi får en bättre sista dag då jag ska jobba ännu längre idag - suuuure, kommer inte Jenny nu i eftermiddag så får jag ju jobba resten av tiden också.

men förhoppningsvis kommer hon nu utan några problem från vulkanen.
imellan mina raster och ikväll ska jag storrensa, har börjat liiite men inte särskilt mycket.
sen nu när jenny kommer så vet man ju inte hur mycket tillgång till det man kommer har.


OCCCCH något otäckt tyskt nummer ringde och väckte mig idag??!!
men jag svarade inte! säkert nån fjolla som ringt fel.

jag berätta sen om dagen blev rena helvetet, eller kanon och om Jenny kom fram!
Ha en fin tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback