May 22th.

söndagmorgon, jag vaknar såklart jätte tidigt.
Cathy har tagit ungarna själv till kyrkan, Alan tackade mig för det! - för att jag hade taggat henne till och göra det på egen hand, vilket jag tycker är super bra av henne! (: - dock när jag och alan stod och pratade, så började det pissregna, lite trist för cathy och barnen som knappast säkert kommit halvvägs till kyrkan! - ska ner och hjälpa honom måla nu istället, lite trist jag inte hinner se finrummet blir klart nu, bara golvet som saknas typ, men alan har ju tvingat hit mig i Augusti så jag kan se det då!

Alan: NEEEJ !! tvätten hänger ju ute?!! och jag har målafärg överallt !!!
Jag: jag hämta det
Alan: MAAALIN SKYNDA DÅ, DET ÖSER JU NEEEEEEER !!!
Jag: MEN GÖR DET SJÄLV DÅ!
Alan: jag hjälper till.
Jag: helt onödigt att ens tvätta det nu när du skitat ner det med målafärg? hur tänkte du där?

- alan har ju sina egna vis annars att säga till om han gillar nån
"nej men vi kedja fast dig på övervåningen, bränner dit pass och ta dina pengar, så får du stanna föralltid här"

Men som sagt, detta är min sista dag med Alan, så får väl ta vara på det liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback