Last weekend in England.

det är fredag!
- jag ha börjat känna lite såhär varje morgon "nej jag orka inte jobba mer, palla inte, vill bara vara ledig"
samtidigt vet jag sen när jag väl sätter igång så kommer dagen rusa förbi och det är snart kvälll igen.
hade samma känsla precis, att jag ooorka inte en sekund till, - men så tänkte jag till lite extra.
jag har denna dagen, sen är det helg, en dag i bristol och söndagen vet jag inte!
sen är det nästan slut, jag har ett par jobbdagar kvar innan det är dags att åka.


varför jag känner så vet jag inte, gillar allt här.
men jag tror 3 månader i samma familj och samma by är lagom.
kommer ju bli lika dant i Perth, lika länge, dock i en STAD - så jag kommer nog ha roligare där.
kanske är det för jag är så rastlös? jag är så glad jag tog denna familjen, men fan vad jag önskar de hade bott liiiiiiiiite mer centralt, t.om ronneby är mer centralt.

nej, nu är det dags att ta sig an SISTA HELGEN I ENGLAND !!!
hoppas ni får en fin en, nästa helg är jag hemma och hoppa runt.
har kollat flygresor till Perth med, runt 8000 från Kastrup och runt 6000 från Arlanda.
jag kommer ju tjänar på Arlanda, även om resan upp dit kostar, men blir ju max 500.





saknar mitt photoshop, men har hittat nåt annat att redigera lite i så länge.
tog drastiska åtgärder på dessa foton då jag inte har lekt i programen på riktigt länge.
- säg inte att dom är lika heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback