Julskinka till middag! och england i augusti?

det var ju jävligt trist att behöva säga till Cathy och Alan att jag iallafall måste åka hem på det datum vi redan bestämt, när vi alla hade hoppats jag kunde stannat ... jag kände att dom blev lite besvikna, men det blev ju jag med! - men inte mycket att göra åt just nu, förstår bara inte varför jag ska vara den första sommarjobben som får börja, när jag sagt till dom jag helst stanna i england längre? och alla andra börja runt den 20.
men det är inte meningen att man ska förstår allt (: - kosken har också fått jobb, på samma ställe som jag!
så gissa om vi hoppas på samma skift just nu! vilket vi kommer få veta i veckan!

nu ikväll har vi möblerat om hela rummet, fått en ny byrå, min gamla stå vid sängen, flyttat garderoben, ställt in soffan där istället, och fyfan vad skit det var överallt, men det fick cathy ta hand om, och alan fick flytta! vad gjorde jag? - jo jag dirigerade vad allt skulle stå och göras, samt så vilade jag varannan minut.

OCH! - när jag kom ner för att äta middag, så kan jag knappast tro mina ögon.
en hel julskinka ligger på bordet? - jag skriker ut att detta äts BARA på julafton.
deras svar är: varför? ... whaaaa!? varför? - för att det är bara så.
men dom hade senap (absolut inte lika god som slotts senap) - och det var gotttttt.
såklart inte lika god som hemmagjord, men gooood! och hur många äter egentligen julskinka i maj ;)

och nu när jag vet att jag slutar jobbet redan i början på augusti, så frågade jag cathy och alan om jag inte kunde få komma och hälsa på i augusti, för 4 dagar kanske, annars kommer jag inte få se dom på ett år (om jag få min backpackningresa som jag vill) - deras svar blev: jaaaa gud vad kul! åh vi kan göra massor av saker, gå till stranden, och dittan och dattaaan!

Nej men godnatt, imorgonkväll blir det som sagt lösen här!
och imorgon kommer mormorn också! - blir nog en bra vecka det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback