JAG VILL SOVA !!!

just nu vet jag inte om jag stå ut till nästa vecka med att komma hem.
jag behöver sova, mår illa så lite sover jag om nätterna!!
somnar typ 4 varje natt och vakna vid 7, för 1-2 veckorsen sov jag som en gris? och nu ingenting.
ska bli så himla skönt och komma hem och kunna sova i min säng och hur länge man vill, ska verkligen njuta de 1-2 veckorna innan jag börja jobba, guuuuuuuud vad jag ska sova! haha.

bob hund kommer till Siesta, jag är inget fan av deras musik whatsoever.
men tycker jonas är en fantastisk människa - bob hund-familjen som vi mötte i Thailand.

jag fick ju t.om höra deras singel där nere innan den ens var färdig, vilket var lite skoj - det var inte bra dock! haha.
sen var det nice att veta redan där nere att det var klart att dom skulle dit, men tror det släpptes för typ ett par dagar sen? så har inte kunnat säga något.
men om vi kommer till Siesta så ska det absolut bli skoj att träffas igen!
vi har inte bokat biljetter ännu, ska höra med sara om det idaaag!

annars? rensade jag igår? - icke sa nice! 
kan också blir så att matilda kommer hit på fredag till söndag, vore otäckt roligt isf.
ska sitta barnvakt på fredagkväll med, så vore kanon med sällskap i tvsoffan med harry potter t.ex! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback