ingen rubrik.

nån brud från sverige som tatuerat in detta fula djur på armen (djuret nedanför)
samma djur, hon hade sätt den i en tidning i sverige.
kul dock, att ett djur från Axminster, sitter på nåns arm i sverige.






la upp bilderna här istället, har fler men ta sån himla tid.

en annan grej jag kommit på att jag sakna ihjäl mig efter hemma.
det är att kunna äta middag vid 5.
oftast äter vi middag vid 9, det är inte rimligt, det är ingen middag!! det är en fet kvällsmat.

magen mår inte bra av att äta så sent, inte dirket så att jag hinner laga min egen mat heller runt 5 tiden.
då jag passar ungarna oftast vid den tiden.

nu är det iallafall dags för lite laxpasta.
imorgon onsdag, börja jobba runt 1tiden, ska blir fint.


mamma var på ullared igår också, bad om CSI 4an, och en väska.
jag försökte se väskan i camen, men mamma har inte alla får i hagen så hon lyckades hålla väskan sådär 56 meter UTANFÖR kameran ;) det blir nog bra!
hon är ingen klippa på det där med att köpa saker till mig.
men hon är så himla bra ändå!
min älskade mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback