händelserik dag!

dagen har spenderas på forde abbey, ett stort slott med världens fetaste trädgård.
jag var mest trött, så halvsov på filten mestadels av tiden!

Alan: har du stoppat in sladdet i uttaget ordentligt?
Jag: men JAA!! den är ju helt cp.
Alan: SÅÅÅ gjort, du får ju trycka till den också serru ;)
Jag: jävla engelskt skit!!!
Alan: dumma svensk.

i lördags pratade vi om nya aupairen, vi ska säga att hon är min vän till barnen, så kanske de kan gå lättare.
cathy sa att de bli nog mycket svårare denna gången för hon kan se hur barnen gillar mig och så sa hon att den nya aupairen har stora skor att fylla!
idag fick jag även veta att min vän Matilda, som jag var med i london och ska till Bristol med, måste åka hem och lämna sin värdfamilj, så jag kommer ha sällskap från london till Kastrup, vi har bokat samma flyg!
så nu ska jag bara försöka få med henne till Perth, Australien istället (; hehe! 

gillar graces lock som hon har mitt i pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback