come on skinny love.

satt och noppade ögonbrynen ute medans ungarna lekte.
Grace: vad gör du malin?
Jag: nej inget.
Grace: jag får se, jag vill också!
Jag: nejnej, detta få man göra när man är vuxen serdu.
Grace: JAG VILL JU OCKSÅ!!!
jag har aldrig förstått vitsen med att klä ungarna i lika dana kläder bara för dom är tvillingar?
och här tror jag aldrig dom haft lika dana kläder.
ibland kör vi på samma sortes kläder, typ klänning fast olika färger isf.

- dagen ha ruuusat förbi idag.
inget gnäll över huvudtaget och cathy gjorde färdigt allt sitt jobb idag.
så imorgon behövde jag inte jobba på eftermiddagen ALLS.

dock ska dom bjuda över alla som ska hit på lördag inklusiv barn, alla ska göra flaggor.
hujedamig, jag få fotografera allting helt enkelt, galna engelsmän!

satt och kilade lite inlägg i bloggen från i mars.
detta skrev jag i mitten på mars.
"SÅ min biljett hem från London till Kastrup är nu bokad.
11:00 den 28 Maj landar jag på kassstruuup! hela 2 månader kvar"
-
det känns som igår jag bokade biljetten och skrev det.
det är knappt veckor kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback