Bristol !!

vi tre åkte till Bristol.
Det var soligt och blåsigt, vi hoppade på en dubbeldäcka buss utan tak.
tog 1½ timme att se allt i Bristol som var värt och se visst.
vi hade kul - och vi var RIKTIGT ordentligt trötta på hon som pratade om allt.
jätte tråkig om man läser det på engelska, men om ni läser på svenska istället.
SPY-Glass! hahah, hoohoho.
Bristol, ska tydligen vara mer vatten där nere om jag förstått rätt.
vi hittade en liten fest mitt i staden, inte bara mitt i staden, utan mitt i en rondell.

och nu vägrade internet och blogg.se ladda upp mer bilder.
hatar detta internetet, längtar efter vårt där hemma!

vi hade en super dag iallafall.
en fin sista helg i England.
nu sitter jag barnvakt, Alan och Cathy är på 1910-tals fest.
Alan såg riktigt jävla rolig ut! han var en amerikan runt 10talet.
och cathy var fransyska runt samma årtal.
jag hoppas på tysta ungar, VÄLDIGT tysta ungar hela kvällen.

Jag gillar Bristol, mycket mer än London, och LITE mer än Manchester faktiskt.
bristol var sådär hemskt mysigt, och lagom stort med mycket shopping.
Men Bristol, Manchester och sen London.
London är ingen favoritstad! men den duger gott och väl (:

Nästa gång jag träffa Matilda är när vi möts på Victoria Station och åker till Gatwick flygplats.
vad som händer imorgon vet jag inte, jag får visst bestämma? orka inte.
vill mest soooova ut.

BBC four visar Wallander med Engelsk undertext ikväll.
känns jävligt fint!


Islands mest aktiva vulkan Grimsvötn har fått ett utbrott, enligt den isländska tv-kanalen RUV.

Stora rökmoln har synts resa sig från vulkanen under lördagskvällen.

Enligt RUV har röken redan nått flera kilometers höjd.

hur bra är inte detta nu när man snart ska flyga?!!! inte vettigt över huvudtaget.






btw: som reklam i england, så får man om man tex har Maxi, och vill göra reklam för de.
då får man ta en produkt från Willys och göra den dyrare än Maxis produkt, och sen säga att dom är jätte dåliga.
så får man aldrig göra i Sverige.
men nu såg jag precis att BBC gjorde reklam för sport.
så har dom först massa golfspelare, och cuper som spelat, sen säger dom
"sånt här skit kommer ni inte att få se på vår kanal i helgen, vi visa bara de bra sakerna"
sen kommer Cricket upp, och att det är cup i helgen! - hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback