äntligen lite ordning och reda!

så, nu var det lösen på bloggen! - jävligt skönt faktiskt.
och ska bli otroligt spännande att försöka guida mamma igenom detta sen (;
hon är inte det smartaste chipset i påsen på sånt här! :P

grejen är att vi får göra det igenom skype, och då måste hon klicka upp internet ju, för att kunna se min blogg? right? grejen med mamma är att hon blir super orolig när "skype-rutan" försvinner, och internet explore kommer upp? jag är ju fortfarande där men hon skriker "NU FÖRSVANN DUUU?!!!" - haha!

för oss som är födda på normal tid, så är ju detta ännu en vardaglig grej! så det är ju jävligt kul att lyssna på!
men hon fixa det nog, visst mamma? ;)

OCCCH!!! eftersom jag ska vara på intrudktion på tarkett den sista maj.
så behöver du tjockiiiss, fixa min bil :o däck ska pumpas, det ska besiktas. OCH du får äran! (:
ingen dum ära det! såååå boka tid, förra året var du ju lite sen ;) - tack för pengarna! nu kan jag fixa visum till australien, bara att hoppas jag får ett också! :D

vi skulle också precis föra över min lön till mitt konto, tror du inte cathys bank stänger 14.30?
alltså själva internetbanken? har ni hört något dummare? förstår ingenting.
är inte halv idén med internetbank att man ska kunna föra över pengar jämt? när det krisa liksom?

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Åh vad tråkigt att dina inlägg inte kommer upp på Bloglovin längre nu när du har lösen:(

2011-05-03 @ 19:57:56
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Nej eller jag har inte fått upp nått inlägg från din blogg idag iallafall:D

hoppas det går att fixa;)

2011-05-03 @ 20:14:41
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback