alltid dessa pengarproblem.

WAH! jag som skulle sova så länge idag.
och jag skojar inte, men när jag vaknade och kollade klockan så är hon 07:59. IGEN.
4 gången denna veckan jag vaknar upp då.
men jag ligger iallafall fortfarande i sängen, hehe! börja dock bli hungrig som fan, så får väl ta mig lite frukost.

- jag får ju bestämma allt vi ska göra nu då det är sista helgen typ.
så om de var fint väder skulle vi ta stranden, och var det molnigt så skulle vi åka till taunton och shoppa typ.
det blir taunton, - jag ska dock inte shoppa, ska spara alla pengar jag har - det är dock varmt och sådär men super molnigt. sen ikväll blir det ju som sagt Eurovisionfest.

när man målat, så efter ett tag kan man se ut som Grace gör.

bara ett par få dagar kvar med trollungarna!
de söta brittiska ungarna med lockigt hår och galna idéer.

Philippa and Grace Clarkson - undra hur dom kommer vara när dom är 15-18 år sen.
jag ha gissat på att Grace blir den coola typen som tjuvröker, skolkar och byter pojkvänner hela tiden :P
medans Philippa plugga ihjäl sig, har inga pojkvänner (för hon är för blyg) haha.
de gillade inte mina tankar om Grace (; - haha dom blir nog kanonbra när dom växer upp också!

det värsta jag vet är att låna pengar, jag frågade min pappa första gången för någon veckasen om jag kunde låna lite, och jag haaatar det (jag menar inte 10kronor och sådär) utan större summor, som tex 700.
jag vet ju att jag betala tillbaka de direkt jag får min lön i sommar, men jag känner mig jämt så stressad när jag lånat, att det måste vara tillbaka IMORGON t.ex.
det värsta är när man måste be om det igen ... vilket jag tyvärr måste, annars kommer jag nog inte hem från Kastrup med tåget ... aupair lönen är ju inte direkt att hänga i granen!

ska iallafall boka min biljett här ifrån ut till London nu
det värsta var att jag kollade i tisdags, då kostade det 12 pund, kanon tänkte jag men glömde boka.
NU KOSTA det 38 PUND !!! 400 spänn bara för att ta mig till London (sen blir det ännu mer för att ta gatwick express), sen 400 spänn för att ta mig hem från kastrup - jag hatar peeeengar !!! - cphuvud skulle ju bokat i tisdags !!!! och så skulle vi till bristol? har det höjts också så har jag nog fan inte råd.

grejen är nog att jag ha PRECIS råd, kanske kan lyckas ha en krona efteråt.
men vem vet om det krisar i London eller nåt annat tjaffs liksom.

får hoppas min fader läser detta och tycker jätte synd om sin dotter.


- VISSTE NI: att i england så räcker man inte fuck you fingret (det är amerikanskt)
här räcker man upp V-tecknet, fast med naglarna mot personen, vet ni varför?
för tydligen när det var krig mellan england och spanien, så skar alltid spanjorerna av de två fingrarna från engelsmännen så de inte skulle kunna skjuta med vapnet.
så om man då räcker upp de två fingrarna så betydde de
"jag ha mina fingrar kvar, ni förlorade" - typ i den stilen, så om man ser någon räcka upp två fingrar så är det som fuck you! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback