all roads lead to Wembley.

det är 5 minuter kvar av united matchen och dom leder med 6-1 - i alla matcher.
så de är i final, och möter barcelona den 28 Maj på Wembley Stadium.
då sitter jag i tvsoffan hemma och kikar .............

är lite kinkig på schemat imorgon,
9:15 - 11:15 .... 12:15 - 14:15.
och sen åka iväg hela eftermiddagen?

grejen är att jag har lite saker också och göra? men cathy såg att jag inte var direkt super glad över schemat.
för de första ska inte jag jobba sådär ihoptryckt, vilket vi bestämde när jag kom.
men ja, vi bestämde att cathy troligtvis inte behöver alla dessa timmar till jobb, och att mormorn ska plantera lite blommor med dom under tiden.

och nu är det HELT säkrat, united är i final.
nu ska jag sova! och det är fan onsdag? - jag tänkte mig att det var imorgon, glad överraskning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback