3 Maj.

har somnat runt 4-5 tiden, 3 nätter irad nu.
jag börja väl bli galen här snart, dö ju av trötthet.
idag var första jobbdagen på länge (den är inte färdig dock)
men 2 timmar avklarat, bara 2 kvar.
jag tog med ungarna ut i solen, jag tog fram en filt och la mig och halvsov, dom leker ändås kanon tillsammans.

de andra 2 timmarna jag ska jobba, tänker jag sätta på nalle puh och halvsova.
inte bra dag för ungarna, men jag orka tyvärr inte mycket mer .. sen gilla dom nalle puh iallafall!

ska boka tågbiljett till london idag, åker in på lördag! ska möta upp Maria, matilda och malin! - 4 människor och alla har namn på M, kan blir jobbigt det här.
vad ska vi göra? - det kanske bli fotbollsmatch, det blir svenskaffären, vi ska festa på kvällen, vi har hittat en pub med happy hour (billiga drinkar) och sen ska vi hitta londons fetaste nattklubb.
söndagen ska vi ha sightseeng, såklart blir det sigtseeng på lördagen också!


nu ska jag ta en tupplur!
- det är också dags att börja sotera ut vad som ska med hem och inte med hem.
endel kläder tänker jag slänga, jag ha faktiskt bara 3 helger kvar, och dom helgerna är knööökade!


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha ja det kan bli jobbigt med fyra M men kul kommer vi verkligen att ha :D. bara tre dagar kvar nu :)

2011-05-04 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback