koftväder!

tack mamma för pannkaksreceptet, och synd det var så dyrt att skicka paket, nu behöver du inte skicka mer ;)

idag ha det varit så varmt att jag undrade om det var sommar.
jag hade en liten kofta på mig och det brändes nästan.
så vi spenderade hela dagen ute på trädgården (eller ja de 2 timmar jag jobbade)
men picknick, spring och bråk! - super fin dag!

-justja, vi tog en promenad också runt byn.

här kör bilarna, är typ lika stor som en cykelväg.

såhär nära vägen är de inte ovanligt att bo

är dödenstrött, somnade runt 4-5 inatt.
ska däcka rätt tidigt ikväll tänkte jag mig.
hoppas veeeeerkligen på fint väder imorgon.
för de bygger ju upp finrummet, där Cathys och deras band annars spelar.
så nu måste dom vara i vardagsrummet/lekrummet, vi kan vara där också.
men hade varit mysigare att gå ut och sola!
eller baka kanske? det bruka gå braaaa.

- nöjd att jag få en tidig vår iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback